Nowe wiadomości

  • Czy żarówki ksenonowe lepiej działają w nocy?

    Artykuł odpowiada na pytanie jakiego oświetlenia używać po zmroku

    czytaj więcej

Jak sprawnie zarządzać relacjami z klientem w naszej firmie?

Niemal każda branża, bez względu na wybrany sektor, opiera się na relacjach z klientem. W każdej z nich dobre relacje z klientem przekładają się na wysokie wyniki sprzedaży, dlatego też są one priorytetem. W celu poprawy relacji z klientem warto zastosować najnowocześniejsze metody, między innymi wysokiej klasy informatyczne systemy CRM.

Kompleksowe systemy klasy CRM pozwalają sprawniej zarządzać nie tylko relacjami z klientem, ale także usprawnić działanie naszej firmy. Zautomatyzowanie pewnych procesów wewnątrz firmy sprawia, że dział sprzedaży działa sprawniej, a pracownicy mogą więcej czasu poświęcić kompleksowej obsłudze klienta. Co więcej, najnowocześniejsze systemy CRM dostosowują się do indywidualnych potrzeb naszej firmy i sprawiają, że działa ona zdecydowanie sprawniej. System ten jest w pełni kompatybilny z wszystkimi urządzeniami – laptopami, tabletami i smartfonami, co sprawia, że możesz zarządzać firmą w każdym miejscu i o każdej porze.

Microsoft Dynamics CRM 2015 bazuje na kilku podstawowych modułach, które zapewniają sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w kilku sektorach: sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta. Innowacyjny system umożliwia sprawne zarządzanie procesem sprzedaży twoich usług czy produktów, zarejestruje wszystkie działania w obrębie sprzedaży, a także zaplanuje działania do wykonania. Microsoft Dynamics CRM umożliwia tworzenie profesjonalnych raportów i wykresów, które w przejrzysty sposób przedstawią i uporządkują zmiany zachodzące w firmie. Program umożliwia także katalogowanie produktów, co z pewnością odciąży pracowników od żmudnych zadań administracyjnych i pozwoli im skupić się na zdobywaniu wartościowych klientów.

Podstawą zdobycia klientów zainteresowanych naszą ofertą są sprawne działania marketingowe. Najnowszej klasy programy CRM umożliwiają automatyzację przebiegu kampanii marketingowej, bieżące raportowanie działań marketingowych, czyli pomiar jej efektywności i rentowności. Sprawne zarządzanie relacjami z klientem powinno także obejmować profesjonalne ułożenie usług przedsprzedażowych i posprzedażowych. Klienci powinni otrzymać ściśle dostosowaną dla nich ofertę oraz w razie ewentualnych reklamacji powinni zostać potraktowani w profesjonalny sposób. Krótkie i sprawne oczekiwanie na reklamację z pewnością wpłynie pozytywnie na wizerunek naszej firmy i sprawi, że klienci powrócą właśnie do nas po kolejne towary. Oczywiście relacje z klientem rozwijać możemy także w innych sektorach, między innymi w mediach społecznościowych, które pomagają pozyskać nowe grupy docelowe osób zainteresowanych naszą ofertą.